کادوی روز ولینتاین چی بخرم؟

روز ولنتاین  یک جشنواره سالانه برای استقبال از عشق، دوستی و محبت است. همه ساله در 14 فوریه(25 بهمن)، مردم این روز را با ارسال پیام‌های عاشقانه و محبت‌آمیز به خانواده و دوستان خود جشن می‌گیرند.زوج‌ها به مناسبت این روز کارت تبریک، گل و هدیه می‌گیرند و برای بیان عشق خود به یکدیگر، زمان ویژه‌ای را در کنار هم می‌گذرانند و روز ولنتاین یا روز عشق را جشن می‌گیرند. البته این روز فقط مخصوص عشاق نیست و هرکس در این روز می‌تواند برای عزیزان خود هدیه بگیرد و عشق و علاقه خود را به آن‌ها ابراز کند.ولنتاین یکی از مناسبت‌هایی است که بین اشخاص هدیه ردو بدل می‌شود. هرچند مانند اکثر مناسب‌های این‌چنینی قاعده نوشته‌ شده‌ای در انتخاب هدایا وجود ندارد، اما برخی از آن‌ها بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند. روز ولنتاین یا روز عشق، یکی از روزهای به یاد ماندنی در زندگی همه افراد است. بخاطر همین اکثر آقایان و خانم‌ها دوست دارند در این روز خاطره انگیز با هدایا یا اتفاقات جالب سورپرایز شوند.

 

7 ایده متفاوت برای سورپرایز کادو ولنتاین

سوپرایز روز عشق بایستی با روزهای مهم دیگر سال تفاوت داشته باشد تا در یاد و خاطره فرد مورد علاقه‌تان حک شود. اما چگونه یک روز خاطره انگیز در یاد عشق زندگی‌تان ثبت کنید.کافیست متن زیر را بخوانید.

مسواک برقی یکی دیگر از پیشنهادات عالی و ویژه هدیه ولنتاین است. این هدیه علاوه بر کاربردی بودن ، بسیار خاص نیز هست و می تواند نظر هرکس را به خود جلب کند.خرید مسواک برقی های هوشمند از سری هدیه های لاکچری می باشد برای کسانی که برای بهداشت دهان و دندان خود  اهمیت زیادی قائل هستند. مسواک های برقی در رابطه با سلامت دندان ها حرف اول را می زنند و انتخابی عالی به شمار می روند.

2-پک اصلاح و ریش تراش کاربردی برای آقایان

اصلاح موهای صورت جزو کار های همیشگی برای آقایان است که برای آماده شدن و آراسته به نظر رسیدن هر روز آن را انجام می دهند. بنابراین به عنوان هدیه ی روز ولنتاین تهیه پک بهداشتی اصلاح شامل ژل و فوم اصلاح، رول و ضد تعریق بدن، افتر شیو و خودتراش ایده خوبی می‌باشد. یدک های اصلاح که از آن برای تراشیدن ریش صورت و حتی موی سر استفاده می‌شود یکی از محبوب ترین وسایل آقایان به شمار می رود.بنابراین در صورتی که تمایل دارید همسر خود را خوشحال کنید می‌توانید از بین این محصولات و برند هایی معروف و با کیفیت مانند آرکو و نیوا انتخاب نمایید.

3-کیت رنگ موی آقایان

عوامل مختلفی در آقایان همچون افزایش سن، پیری زود رس، ژنتیک و غیره می‌تواند در سفید شدن مو تاثیر داشته و موجب شود تا مو ها زیبایی اصلی خود را از دست بدهند و با توجه به اینکه یکی از ملاک های زیبایی ظاهری در افراد رنگ مو است ممکن است فرد از سفید شدن موهای خود راضی نبوده و اقدام به رفع آن توسط یک سری رنگ مو مردانه نمایید .بنابراین برای آقایانی که به رنگ کردن مو علاقه دارند یکی از بهترین گزینه های کادو، دادن کیت های رنگ مو برای هدیه ولنتاین می‌باشد.

4- لوازم مراقبت پوستی بهترین گزینه کادوی ولنتاین برای خانم ها

خرید مراقبت پوست که یکی از محبوب ‌ترین کادوها در بین خانم‌های جوان در روز ولنتاین است. خانم‌ها به محصولات مراقبت پوستی، کرم های روز و شب، ماسک های صورت، کرم های ضد چروک و کرم دور چشم، …علاقه خاصی دارند که می توانید با خرید لوازم مراقبت پوستی از برندهای خوب و عالی یک کادوی خاص به عشقتان هدیه بدهید و همیشه خاص باشید. مطمئن باشید با خرید این محصولات با بسته‌بندی‌های خاص یک روز رویایی را برای خانم‌تان فراهم خواهید کرد.

 

خودآرایی و داشتن پوستی بی نقص یکی از مهم ترین خواسته های تمامی بانوان می‌باشد که در زیباتر شدن صورت و افزایش جذابیت چهره معجزه می کند. شما میتوانید به پارتنری که به رعایت روتین پوستی و داشتن پوستی صاف و بی نقص علاقمند است هدیه ای کاربردی تقدیم کنید.؛ به همین دلیل تهیه پک محصولات مراقبت پوست شامل کرم مرطوب کننده، بی بی کرم ها، کرم دور چشم، ضد آفتاب و محصولات مراقبت بدن ایده جالبی هستند. هنگام خرید می توانید از محصولات حاوی هیالورونیک اسید ،آلوئه ورا، عصاره های ارگانیک و کرم هایی که فاقد ترکیبات شیمیایی هستند را انتخاب کنید.

5- خرید کادو ولنتاین اسپری و خوشبو کننده های بدن

خوش بو بودن نیز یکی از بهترین ویژگی های یک انسان است. به همین دلیل است که افرادی که به این دو موضوع اهمیت زیادی می دهند، همواره در پی یافتن محصولاتی هستند که بتواند پوست آن ها را شاداب نگه دارد. همچنین هزینه زیادی بابت عطر و ادوکلن می پردازند تا همیشه خوش بو باشند. حالا اگر محصولی باشد که بتواند این دو ویژگی را به صورت هم زمان تأمین کند، قطعاً برای کسانی که به خودشان و جذاب بودن اهمیت زیادی می دهند، محصول بسیار جالبی خواهد بود و پس از هر بار استفاده به یاد شما خواد افتاد. بادی اسپلش یا Body Splash  با ویژگی آب رسانی خود، پوست بدن را شاداب نگه دارد و هم به دلیل آن که حاوی عطر است، نقش ادوکلن را ایفا کند. اسپری و خوشبوکننده ها می توانند انتخابی بی نظیر و مقرون به صرفه باشند.

6-محصولات بهداشت مو

مراقبت از موی سر به معنای محافظت پیشرفته از سلامت موها و حفظ درخشش اولیه و ظاهر شاداب موها می باشد. مهم ترین عامل برای افزایش جذابیت چهره داشتن موهایی آراسته است. بنابراین بسیار مهم است که همیشه محصولات مراقبت مو متناسب با نوع و نیازهای مو را بکار ببرید. و با استفاده از محصولات آبرسان مو رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و مواد مغذی را به تارهای مو برسانید.از جمله این محصولات مراقبت مو می توان به انواع کرم مو، ماسک مو، سرم مو، روغن مو و اسپری های مو اشاره کرد که هر کدام جداگانه نقش محافظتی از سلامت موها را دارند. به همین دلیل با تهیه پک مجموعه ای از محصولات بهداشت مو در روز ولنتاین به خانم مورد علاقه تان ابرازعشق و علاقه کنید.

7- کیت رنگ مو هدیه ای برای خانم ها

رنگ مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در بانوان است. هر بانویی با توجه به ارتقا بخشیدن به زیبایی ظاهری خود به سراغ خرید رنگ مو مناسب با چهره و رنگ پوست خود می رود و از انواع کیت رنگ مو ترکیبی، فانتزی و طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده میکند.ایجاد تنوع در ظاهر و پنهان کردن موها سفید از دیگر دلایلی است که افراد به رنگ های مختلف رو می آورند. در کنار رنگ زیبا، داشتن موی بلند و بدون آسیب نیز زیبایی فرد را دو چندان میکند؛ لذا سلامت گیسوان نیز حائز اهمیت است. پس انتخاب و خرید رنگ موی مناسب که کمترین آسیب را به موهای شما بزند باید در اولویت قرار داشته باشد. کیت های رنگ مو بهترین کادوی ولنتاین هستند که درصد رضایت بالایی دارند و گزینه ای عالی به شمار می‌روند.

خرید هدیه ولنتاین از زاب مال

پر فروش ترین و متفاوت ترین محصولات را برای ولنتاین با بهترین کیفیت و قیمت می توانید از فروشگاه اینترنتی زاب مال تهیه نمایید. تمامی محصولات این دسته از برند های معتبر و دارای ترکیبات ساخت می باشند.که اگر زمان لازم برای خرید حضوری ندارید، خرید هدیه به صورت آنلاین، آسان و بی  دردسر ترین روش برای شماست.فروشگاه اینترنتی زاب مال مجموعه ای از هدایای عاشقانه و جذاب را برای شما عزیزان گرد آوری کرده است. شما می توانید بهترین هدیه ها را برای عشق، خانواده یا دوستان خود به صورت آنلاین پیدا کرده و سفارش دهید و در زمان کم دریافت نمایید.